ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗІЇ | Перша Освіта
  • Наш телефон: (068)823 2300, (066)797 7300

ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗІЇ В ОСВІТІ ТА СПОРТІ – ЦЕ НОРМА

 

Пріоритетний вектор розвитку сучасного суспільства - це інтегрування в традиційний освітній процес програми інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами.

Ретроспективний аналіз поняття «інклюзія» призвело до гострого усвідомлення того факту, що тривалий час суспільство негативно, а часто навіть агресивно ставилось до людей з обмеженими можливостями. З давніх часів державне право визнавало людей з обмеженими можливостями як неповноцінних, недієздатних громадян, які потребують опіки. Існують історичні факти того, що законодавство давньогрецької Спарти передбачало виявляти «неповноцінних» дітей та ізолювати їх від здорових, оберігаючи, тим самим, генофонд країни і просуваючи ідею зміцнення «фізичної повноцінності» громадян. Не будемо описувати інші приклади такого безвідповідального і жорстокого ставлення до людей з особливостями розвитку. У даній статті ми хочемо сконцентрувати увагу на духовний розвиток сучасного суспільства, яке усвідомило необхідність своєї трансформації і надання можливостей для людей, які волею долі відрізняються від більшості громадян.

Статистика доводить, що особи з обмеженими можливостями здоров'я (ОМЗ) найчастіше демонструють вищі досягнення як в навчанні, так і в спорті, ніж їх звичайні однолітки. А досвід європейських країн показує, що більшість таких дітей прекрасно адаптуються і навчаються в загальноосвітніх школах в рамках програми інклюзивної освіти.

Державна програма розвитку суспільства взяла курс на новий формат системи освіти, в якій немає дискримінації дітей з ОМЗ, яка здатна надати рівні можливості розвитку для кожної дитини, враховуючи її індивідуальні особливості. Сьогодні принципи інклюзії стали нормою не тільки в сфері освіти, але і в спорті. «Особливі» діти беруть активну участь в різних спортивних заходах, показуючи чудові результати. Не останню роль в таких досягненнях грає різноманітний спортивний інвентар, в асортимент якого входять м'які модульні конструкції та мати.

Компанія «Перша освіта» активно підтримує державну програму розвитку інклюзивної освіти, пропонуючи широкий асортимент товарів, що дозволяють як дітям з індивідуальними особливостями розвитку, так і дітям, які навчаються в початкових класах загальноосвітніх шкіл, комфортно почуватися не тільки на заняттях фізкультури, а й під час заняття спортом.

Наша компанія пропонує м'які модульні конструкції, що складаються з різних геометричних блоків, а також мати різної конфігурації з пінополіуретану або ізолону з мінімальною або середньою щільністю 50-150 мм. Поверхня даних конструкцій рівна (без бугорів чи впадин), виконана із застосуванням анти-ковзких, стійких до розривів, стирання або пошкоджень матеріалів, які легко миються та міцної фурнітури.

Такі конструкції відмінно підходять для дитячих тренувань в навчальних закладах, для ігрових зон в розважальних центрах, для дитячих спортивних комплексів, а також для проведення навчальних і розвиваючих занять.

Напишите нам